Mitt första inlägg



hej alle hoppa jag hetter Rebecka som ni redan säkert har märkt och kallas för becka, och jag är 20 år bor söder om stockholm med min familj min mamma och mina tre smo syskon jag vill tacka er som läser min blogg efter som att allt är nytt just nu så fins det kanske inte så mycket och lässa om men det kommer att komma när jag väll har tid så kommer jag att skriva så mycket jag kan om olika saker till exempel om mig själv, samhället, tjejer som har det kanske doligt med sin man/pojkvän av vissa anledningar, om missbrukare, M.M jag hoppas att ni kommer att fortsättta läsa min blogg och hoppas på att ni komenterar/säger vad ni tycker, skulle det vara någåt ni undrar över så är det bara att fråga mig :-)


Kommentarer
Postat av: ina

Vad kul att du också har skaffat blogg:D

sweet;)

2009-10-28 @ 02:05:20
URL: http://inay.blogg.se/
Postat av: Rebecka/becka

vist :D

tack

2009-10-29 @ 05:39:20
URL: http://gipsybeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0