vad jag tycker.

detta om missbruk av alkohol komenterar jag nu.

jag tycker att det är synd om dessa familjer barn för det första det ni kan göra är att ringa polisen fast det tar 20 min för dom att komma men ring om du vet att han/hon är på väg om ni värkligen inte vill ha den där. vill du/ni hjälpa den personen som står er nära då tror jag att du /ni ska ge den vilkor typ att lägger du inte av nu så kommer du förlora oss/mig. be släktingen till den prata med han/hon. be den gå på möten få utt det från han/hon att den är alkolist och be den hellt änkelt sluta sen går det inte med dessa försök så tycker jag att ni/du ska be den hålla säg borta totalt för du/ni kan inte göra någåt ått det mer.

detta är vad jag tycker att man kan göra. ber om yrsekt om det har tagit tid för mig att skriva om det men har tvär inte haft tid ha det bäst hoppas detta hjälper er nu ni som värkligen har problem med det.

M.v.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0