Missbruk

missbruk av alkohol är en sak som folk inte kan ärkänna för säg själva ens dom kan inte säga jag är alkolist dom går inte me på att sluta elr att gå på möten för att lägga av dom fortsätter bara mer och mer nu har det blivit att folk missbrukar det och vissa bryr säg inte ens om sina familjer för att sluta tills dom har förlorat dom och då in ser dom litte gran bara men enåd så sypper dom ner säg mer och mer då har dom nåt att skylla på nu fins det ingen familj nu kan jag drika mer behöver inte ta hand om nån de enda som fins i mitt liv är alkohol det är bara de dom tänker på hur då ska den familjen axeptera detta när det bara går över grensen hella tiden det blir bara mer och mer för varge gång en hell familj orkar inte me och sitta och titta på hur den pappan/mamman håller på på de sättet när det väll gäller att man säger stop närma dig inte mer gå vill inte ha med dig att göra du tar spriten före din familj då in ser dom endå inte fakta då ska dom vara på trängande jobbiga hella tiden. dett fins folk i denna siutvasiorn därför komentera säg vad ni tycker att man ska göra när man sitter i den plattsen jag kommer själv att ge alternativ i mårgon kväll men vill görna att ni kommenterar detta först för att se vad ni säger glöm inte dett fins dom som behöver dena hjälp så

vad ska dom göra tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0