min dag.

hej i dag vakna jag för sent för jag var uppe för sent i går men jag vaknade i alla fall såg att jag hadde fått sms från  min lilla carro som frågade vad jag gör och vad jag skulle göra sen så hörde min prinssesa av säg jessi och frågade vad jag gör och så vidare va uppe några timmar nu har jag pratat med min prinsessa i säkert 4 timmar och jag väntar nu på att hon ska ringa upp i gen hon skulle bara rinag upp ina en snabis för att fråga henne ett par frågor i alla fall så har jag och min prinsessa samarbetat lite gran hon pluggar och frågar mig vissa saker jag hjälper henne med de jag kan jag hoppas det bara blir bra och att du får det bästa betygget i just de du plyggar om jag vet att dina lärare kommer att tycka om det du har skrivit min prinsessa. nu ska jag gå lägga mig för jag har ont i huvudet och ska vänta på prinsessans samtal. ni får alla ha det bäst och vi hörs i mårgon

M.v.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0