HEJ:D

Hej alle hopp jag och min prinsessa har haft svårt för att sova så vi har varit uppe hella natten vi ska träffa tjejerna lite senare i dag därför också gick vi inte och la oss kl 06:00 lite onödigt tyckte vi men men jag har snackat med alla tjejerna för att vi ska träffas vi har inte träffats på gtte läng så har vi lite saker att prata om också som är gette viktiga. men men nu ska jag inte prata mer om det funderar på hur många redbull jag måste dricka i dag för att hålla i gång och inte sova vid 6-7 tiden i dag men det ska väll gå bra prinsessan får hålla i gång mig tills klockan blir typ 9 ått minstånde :P hoppas ni sover gott eller har sovit gott ha det bra så länge skriver mer senare i dag så är ni upp daterade om vad som händer;-) ha det bäst så länge

M.v.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0