gårdagen.



en av dom bästa nagellaker tycker jag
luktar gette gåt;)en av dom bästa platongenen av dom bästa diplinerpleyboy gullig


hej som jag sa i går så han jag inte med mycket men men jag åkte in till stan till t-c och jag fick min nagellak som är en av dom bästa om man har problem med naglarna txt att dom böjer säg när man trycker ner dom att dett blir sprikor att dom går sönder under vatten. en perfym en ny platt tång en av dom bästa tycker jag. Fick en pleyboy näs  en dipliner från hm en av dom bästa också tycker jag. gick från galerian ner till östermalm gick runt där i säkert 2 timmar sen hamna jag i medborgar platesen va där till halv tolv sen så kom jag hem 00:05 tack så mycket för allt.

somna ganska sent kan man väll säga ganska jobbigt. Så det var min dag i går. ha det bäst alle hoppa

M.v.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0