hej alle hoppa

hej alle hoppa ber om yrsekt för att jag inte har skrivit på länge. iallafal så träffades vi alla tjejer för att prata med en kompis angoende lite proble för att vi ville hjälpa henne men det gick inte så bra för dagen efter så va hon är i gen. min lördag var ganska rolig facktist jag och tjejerna drack så skulle vi hem till en annan tjej kompis vi kom ditt och kom hem vid typ 8 på morgånen jag somnade vid 10 tiden och vakna väldigt sent nu har jag typ vänt på dygnet totalt kan inte sova på nätterna och sover på dagarna inte bra men vad ska man göra måste vända tillbax på dygnet ska försöka göra det i dag hella min vecka har jag haft konstiga tider jag vakna typ melan 5-7 inte kull alls man får inget jort med dom knazz tidenrna men men cattri har varit hemma hos mig under veckan och hällsat på sen har jag bara softat/tagit det lungt i dag va jag en snabb runda inne i stan sen hem i gen nu sitter jag här och har det skit tråkigt fins inget och göra alls ska lägga mig och sova tror jag så jag inte kronglar till med dygnet i gen men ni får ha dett bäst alle hoppa och jag hoppas att ni kan sova god natt på er<3

M.v.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0